Ensamtid

Jaha, då var långfredagen här..
Inte för att jag kan tycka den känns så lång men ändå...

N jobbade tidigare idag och jag och Charlie passade på att vila och plocka ihop
lite här hemma. Sedan kom E hit och vi väntade in N som skulle sluta
vid 2, men va inte hemma förens vid typ halv 3 :/
Men efter han hade kommit hem så åkte vi iväg ganska så på en gång...
Vi åkte till Taco Bar och käkade lite, sen gick vi vidare i lite affärer.
Jag köpte en Jumpsuit, ett spel till N och lite så var vi in på Willys och handlade mat/blöjor!

Det va så skönt att komma iväg en stund själv, och bara vara! :)
Inte så ofta det händer så...

Charlie har precis lagt sig så jag ska passa på att mysa lite med min karl <3

Puss så länge.. / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0