Konstig dag..

Jaha, då har vi hunnit med både att sova middag, duschat och städat Charlies rum,
tror nästan att alla sakerna låg på golvet istället för i sina respektive lådor..
Ska snart göra lite middag, pasta och köttfärssås..
Sen vet jag inte om denn dag har att bjuda på så mycket mer.

N slutar inte förens vid 7, sen jobbar han hela påsken förutom lördag!
Tråkigt då man inte kan hitta på så mycket...
Men imorgon kommer bästa E och gör min dag ett tag.. Ska bli skönt med  lite ensam tid!
Sen blir det väl lugt fram till tisdag då Charlie ska börja skolas in vid dagmamman! :)

Ganska litet inlägg detta...
Mår inte allt för bra idag, detta har varit en av dom jobbigaste dagarna på länge tror jag..
Men varför det vet jag inte  :/

Puss så länge.. / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0