Mini Semester

Just nu sitter jag ch glor vid datorn en snabbis,
Charlie har precis ätit lite pannkakslunch och sover nu middag.
Jag ska hänga tvätt,duscha och förbereda dagens middag..

Efter att N kommit hem från jobbet ska han iväg och spela tennis
och jag vet inte om jag och Charlie ska följa med eller om vi blir kvar hemma, får se..
Sen måste jag iallafall packa för imorgon åker jag och Charlie till mamma till torsdag!
Sedan på torsdag kommer även N efter och då ska vi hem till Svärfar och blir kvar till Söndag!

Jag hoppas på en trevlig vecka, med grillning och mycket fika i solen!
Charlie har även sin cyckel kvar hemma vid sin mormor så han ser framemot att cyckla.
Men han är mer sugen på sin morbrors cyckel än sin egen för han tycker den är för liten.
S cyckel är ju för stora barn och det vill han med ha, för han är tem ål (5 år) lika "Mimmi"..

Nu måste jag fortsätta..
Puss så länge.. /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0