Ny vecka

Hejsan Hoppsan!!

Då var det Torsdag igen då..
Det innebär ny vecka i min graviditet, går in i vecka 12 (11+0).
Känns så skönt att klarat sig ända hit och att allt ser bra ut!
Längtar så mycket efter ett litet syskon till älskade Charlie <3


Har ju även varit i Norberg hemma vid mamma nu i två dagar,
så idag blir det att fortsätta mot Avesta till Svärfar då även N kommer idag!
Ska bli så skönt, man saknar honom vekligen när man är borta sådär...
Men nu är han ledig ända till söndag så det känns underbart!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på under helgen,
det är ju marknad här i Norberg, men jag vet inte om jag är speciellt sugen på det.
Men det visar sig ju vad dom andra vill att vi ska göra.
Jag hoppas ju fortfarande på att vi kommer grilla iallafall :)

Just nu är jag barnvakt åt lillebror då mamma skulle på möte!
Så han och Charlie leker rövare för fulla muggar!
Det är så kul att se hur glad Charlie är när vi komer iväg och han har någon att leka med!
Nu när vi åker till Avesta så kommer han ju ha sin farbror att leka med.


Puss så länge.. /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0