Våran helg

Ja, då va det redan månadag igen!

Och kom hem från alla våra äventyr igår..
Riktigt skönt att komma hem igen måste jag säga!
Har varit fullt upp hela veckan/helgen tycker jag..
Även om vi kanske inte gjort så himla mycket..

På torsdagen så kom Svärfar och hämtade oss hemma vid mamma,
N hade då hunnit fram, så han va med och hämtade :)
Efter det åkte vi till Avesta och käkade sen åkte vi och handlade Charlie hade
bestämmt att han skulle köpa Glass,Godis och Äpple!
Sedan lämnade vi av Charlie vid farfar och åkte ner på stan och gjorde
lite ärenden, jag skulle ha ett par nya byxor men hittade tyvärr inga..

På fredagen så gick vi upp ganska tidigt för att åka med Ns pappa till jobbet så
vi kunde låna bilen sen.. Vi åkte hem till Ns mamma och hjälpte henne med lite saker..
Sedan hade klockan sprungit iväg och det va dax att åka tillbaka och hämta Ns pappa från jobbet..
Vi åkte hem och åt lite mat sedan åkte jag,N och Charlie ner på stan
och träffade Charlies gudfar och hans tjej! :)
Efter det åkte vi hem igen och grillade, MUMS!!!!!!!

På lördagen va Charlie ganska uttråkad så vi passade på att åka på marknaden i Norberg en snabbis..
Men det va ju samma som vanligt så det va inte så kul, jag hittade dock ett par mjukisar
för bara 50:- ;) väldigt sköna!! Och så köpte Charlie en sockervadd och varma Chips!
Efter det åkte vi hem och gjorde mat, egen "kina mat" blev det och gott va det också!
Sen tog vi det bara lugnt innan vi åkte ut för att kolla på lite majbrasa, dock hade dom inte
hunnit tända någon när vi va ute.. Men det va kul för Charlie iaf :)

Det är lite utav våran helg :)

Puss så länge.. /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0